SUNDAY MORNING

Söndagsmorgnar, ett tillfälle att ta igen sig och faktiskt skämma bort sig med lite lyx. Min lyx är kaffeservisen från Royal Albert som jag och även mina två systrar fick av vår mor när vi var yngre. Jag kanske inte uppskattade den just då, men på senare tid har jag börjat älska den.
 
---
 
Sunday Mornings, an opportunity to recover and actually spoil yourselves with a little luxury. My luxury is a coffee set from Royal Albert which were given to me and my two sisters by my mother when we were younger. Maybe I didn't appreciate it back then, but I have grown to love it.
 
4 kommentarer
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad fint porslin! :)

Svar: Tack, det är en kaffeservis från Royal Albert som tyvärr inte görs längre. Man får vara lite försiktig :)
Magdalena Velickovic

▲ R O B I N N S

Jättefina blommor :D

Svar: Tack så mycket, en liten alla hjärtans dag present till mig själv ;)
Magdalena Velickovic

Elin

Myyys!

Svar: Söndagar kan vara riktigt mysiga!
Magdalena Velickovic

ɑ n n i k ɑ

Mumsigt!

Svar: Det var det verkligen! :)
Magdalena Velickovic